keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Marraskuun puhelimen tyhjennys

Huomasin et mun puhelin alkoi pikkuhiljaa täyttymään kuvista, joten ajattelin väsätä teille tämmösen puhelimen tyhjennys -postauksen. Siitä syntyi idea joka kuukausi tehtävään postaukseen: ideana olisi siis tehdä jokaisen kuukauden loppuvaiheilla puhelimen tyhjennys kuluneen kuukauden kuvista, ja julkaista ne omana postauksenaan. Onko toteuttamiskelpoinen ajatus vai kuopataanko heti?

Tässä marraskuun tyhjennyksessä on kuvia myös lokakuulta, jotka on pitänyt julkaista jo aikaa sitten, mutta sopivaa rakoa ei oo osunut kohdalle. Jos huomenna vaan kerkiän, niin raapustan muutaman kuvan kera pientä postausta mun lauantaista joka kului vähän eri tavalla kuin mun normaalit lauantait... :)

1 Vikan tet-päivän järjestelyjä 2 Sairaalalla tuli kävästyä pitkästä aikaa isoskoulutusleirin jälkeen
3 Makkaran kanssa lähdossä tunnille lokakuun lopussa

5 Vuoden 2014 viimeisen jakson lukkari

7 Tuli vertailtua yläasteen kuvia keskenään jokin aika sitten ja pakko myöntää että nauruilta ei vältytty! :D Oon ollu ihan karseen näkönen aikasempina vuosina, tän vuoden kuva on ehkä onnistunein ikinä...

9 Seiskojen päivässä paisteltiin makkaraa ala-asteen katoksessa 10 Ensi kesän leirit on julkaistu ja ilmoittauduttu muutamaa viikkoa sitten - tosin leirin numerosta en vielä tiiä, pitäs varmaan kysellä... :D Ja kattoo uskaltaako kukaan tulla mun kaveriks sinne ;)

11 "Hei kaverit kattokaas mikä mun taskuu jäi kiskan jälkee!" 12 Jouduin - tai pääsin, miten sen ottaa - musiikintunnilla mikin ääreen

13 Lauantaina oli kivasti lunta, nyt on ihan harmaata ja märkää 14 Tänään käytiin Ähtärissä Taitaja9-kisassa, joka meni meidän koulun joukkueilta tosi kivasti! Kuvan ottanut toinen joukkueen jäsen

16 Mummu täytti tänään vuosia, joten eikun kyläilemään ja syömään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti