lauantai 1. huhtikuuta 2017

Killerin ravit 30.3.2017

Olin torstaina ensimmäistä kertaa raveissa. Mun on jo ainakin kahtena vuonna pitänyt käydä meidän paikallisraveissa, mutta toissa vuonna se unohtui ja viime vuonna sairastin. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja työvuoron jälkeen pyöräilin Killerille, jonne pääsin seitsemän kieppeillä, jolloin neljännen lähdön hevoset olivat esittelyssä. Olin paikalla ehkä tunnin verran, sillä kamerasta loppui akku ja kaikenlisäksi ulkona oli aika kylmä. Ensi kerralla sitten pidempään kuvailemassa, toivottavasti silloin olisi Tyynekin radoilla! Tässä olisi kuitenkin parhaimpia otoksia siltä illalta.
Tammat Cold Lucky Girl ja Star Price
Ori Bazire Brodde (synt. Ruotsi)
Ruuna Henkan Huima
Ori Särkän Kalle
Etualalla tamma Hymyhattara ja ori Edling (synt. Ruotsi)
Ori Hanslankari
Ori Lissun Eerikki
Ori Lissun Eerikki
Ori Lissun Eerikki
Ori Hanslankari
Ori Hanslankari
Tamma Tipsy (synt. Ruotsi)

6 kommenttia:

  1. Hahaa, heti ensimmäisenä näkyi Rusina! Kaunis tamma tuo kyllä on :). Tosi hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Oi että, olisi kyllä hauska päästä itsekin pitkästä aikaa päästä raveihin kuvaamaan :D Todella hienoja kuvia oot ottanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mulla näyttäs seuraava ravikuvaus taitaa olla vasta tämän kuun lopulla, mikäli työvuoro sen sallii. Onneksi tässä on sitä ennen hevosmessut, missä tulee kuvailtua taas oikein urakalla! :D

      Poista
  3. Onpa upea tuo Bazira Brodde! Ja muutkin tietysti :) Hienoja kuvia, tosi onnistuneita vaikka olosuhde näyttää olleen hämärä!
    Minä olen käynyt raveissa yhden kerran, ja minusta koko raveissa parasta oli se, kun sai ennen lähtöä leikillään valita sen omasta mielestä voittajahevosen- useimmiten nimen perusteella, koska siellä oli niin hassuja suomenhevosia :D Mummin kanssa sitten naureskeltiinkin, että melkoista vedonlyöntiä olisi kyllä nimen perusteella veikkailla, mutta kyllä minä muistaakseni jonkun lähdön veikkasin ihan oikeinkin! Onneksi ei kuitenkaan pelattu rahasta ;)
    Raveissa on myös aika hieno tunnelma, tai ainakin niissä oli, joissa olin silloin pikkutyttönä käymässä :) Ja hevoset olivat tottavie upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä upeita hevosia! Ja se vauhdin määrä, hillitsi kyllä hieman haluja nousta kärryille :D Olosuhteet muuttuivat kyllä hieman haastavahkoiksi siinä ennen kahdeksaa, mutta yllättävän hyviä kuvia sain silti otettua.

      Itse oon ollut kiinnostunut raveista jo pidemmän aikaa, mutta en sitten alkanut nyt veikkailemaan voittajia. Aika hyvin totoajat olivat kyllä onnistuneet veikkaamaan voittajahevosia, mitä nyt tloksia katselin. Tuo nimen perusteella voittajan valinta kuulostaa hauskalta, itse olisin varmasti tuolla tyylillä veikannut mm. Tvitteriä voittajaksi - tällä kertaa jäi kuitenkin häntäpäähän :D

      Poista