perjantai 7. elokuuta 2015

Tuplasti haasteita

Kiia haastoi mut ennen leiriä lyhyeen ja simppeliin haasteeseen, jonka lupasin toteuttaa leirin jälkeen. No, haasteen suorittaminen vähän venyi, mutta tässä se nyt on! Tehtävänä on siis vastata kymmeneen kysymykseen ja haastaa kaksi blogia tähän mukaan. Olen kuitenkin niin laiska, etten tälläkään kertaa haasta ketään, vaan haasteen saavat tehdä kaikki jotka haluavat! :)

Miksi aloitit pitämään blogia?
Rehellisesti sanoen en muista lainkaan. Ensimmäisen blogin pystyyn pistämisestäkin on kulunut jo yli kolme vuotta. Kai se oli syynä, että halusin pistää johonkin ylös, mitä tehtiin tunneilla jne. Eli jonkinlainen päiväkirja oli tavoitteena saada.

Oletko kilpaillut / millä tasolla kilpailet?
Kilpailen satunnaisesti 1-tasolla, vielä sillä rajauksena että käyn ainakin tällä hetkellä vain Ponilaakson kisoissa. Korkeimmat luokat missä olen kisannut ovat heC ja 70-80cm, mutta seuraavalla tuntikaudella olisi tavoitteena nousta heB / 90cm -luokkiin mikäli sopiva hevonen tai hevoset löytyy alle :)



Kuinka kauan olet ratsastanut?
Mulla tulee syys-/lokakuussa täyteen 4 ehjää ratsastuskouluvuotta ilman taukoja. Jätin laskuista pois kesätauot, joita pakostikin tulee ratsastuskoululaiselle. Ratsastuskoulua ennen olen kuitenkin ratsastanut todella satunnaisesti muutamia vuosia.


Koulu vai esteet?
Juuri leiripostauksen lopussa mainitsin, etten pysty luokittelemaan itseäni enään oikeastaan kummankaan lajin kohdalle. Molemmat ovat kivoja lajeja, mutta kallistun ehkä kuitenkin hitusen enemmän kouluratsastuksen puolelle. Kumman lajin pariin sopisin teistä paremmin? Kumpikaan kuva nyt ei ole edustavimmasta päästä mutta voihan niitä muitakin kuvia katsella... ;)




































Valmennukset vai kilpailut?
Olen yllättävän kilpailunhaluinen ja kunnianhimoinen, se tulee varmasti monille yllätyksenä. Täten kilpailut ovat mulle se juttu, vaikka harvemmin kilpailenkaan. Valmennuksissa en käy ellei tunteja lasketa siihen :)

Poni vai hevonen? Perustele.
Tässäkin on vähän sekä että. Olen henkisesti ikuinen poni-ihminen, mutta pituuden takia olen tutumpi näky enemmänkin hevosten selässä. Ponit ovat kuitenkin tällä hetkellä ehkä se mun juttu, sillä pidän lähestulkoon kaikista poneista, kun taas hevosista vain jotkut iskevät muhun.


Onko sinulla hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
Ei ole, vaikka vuokrahevosesta olen haaveillut jo pari vuotta. Sellaisen olen parikin kertaa meinannut saada, mutta niiden saaminen on sitten syystä tai toisesta kaatunut.

Oletko koskaan hypännyt maastoesteitä?
No jos pieni kuusenoksista kasattu pino tai polulla oleva pieni tukki lasketaan maastoesteiksi niin kyllä :D

Lempihevos- & ponirodut?
Hevosista ehdottomasti suomenhevonen, poneista taas ei ole tiettyä suosikkia. Tykkään kovasti new foresteista, mutta myös russeista ja ratsu-/risteytysponeista.



Korkein hyppäämäsi este?
Tällä tietoa mikä mulla on niin 90cm.



~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Tähän samaan putkeen teen toisenkin haasteen, jonka nappasin Suvin blogista. Tehtävänä on laittaa viisi vapaavalintaista kuvaa ja selittää ne yhdellä sanalla. Sen jälkeen laitetaan toiset viisi kuvaa, jotka kuvaavat sanoja luottamus, hyvä fiilis, ystävyys, onnellisuus ja hassu kuva. Olen edelleenkin liian laiska haastamaan ketään, joten tämänkin haasteen saa tehdä mikäli haluaa! :)
Tää haaste olikin yllättävän vaikea ja jo sanojen keksiminen tuotti ongelmia, saatika sitten sopivan kuvan löytäminen. Parissa kohtaa onkin siinä ja siinä että onko kuva nyt sanaa vastaava vai ei. Varmasti tulen saamaan anonyym(e)iltä kivasti sanomista mutta eipä se haittaa, jokaisella on omat mielipiteensä.

Epäonnistuminen

Pynttäytyminen

Vanha kuva


Tyytyväinen


Valokuvaus


Luottamus

Hyvä fiilis


Rento fiilis


Ilo

Hassu kuva (kattokaa nyt meidän molempien ilmeitä, mitähän tässä tapahtuu..?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti