sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Ideaparkin ostokset

Käytiin viikko sitten sunnuntaina Lempäälän Ideaparkissa. Mulla ei ollut kotoa lähtiessä mitään ostosuunnitelmia, mutta paikanpäällä suunnitelmat muuttuivat. Mitään kummallista en ostanut, sillä vaatteitakin mulla on niin paljon omaan käyttöön. Postaus venähti vähän myöhäiseksi, sillä yritin katsoa sopivaa päivää asukuvien ottamiseen ulkona mutta sää ei oikein ollut mieluisa - joko satoi kunnolla lunta, oli aivan liian kylmä tai tulin niin myöhään kotiin, että oli jo aivan liian pimeää. Asukuvat jää nyt siis ottamatta.




Tää untuvaliivi tulee olemaan mulla käytössä ensin ihan vain koulussa, ja myöhemmin sitten tallillakin. Saa nähdä tuleeko tallikäyttöön jo keväällä vai vasta sitten syksyllä. Alunperin mun piti ostaa liivi Ratsutarvikkeesta, mutta hinnat oli aivan liian kalliita (päälle 200€ niissä joita katsoin), joten tulikin ostettua liivi Stadiumista paljon halvemmalla. Everest W LT DWN VEST S13 -liivillä oli hintaa 59,90€ ja sitä saa mustana kokoluokassa 36-42 ja valkoisena 38-44. Liivi on siisti, ja vaikuttaa siltä ettei siihen kovin helposti mikään lika tartu. Vetoketjut huomasin vasta kotona, mukavan huomaamattomat. En ole vielä käyttänyt, odottelen vähän lämpimämpiä ilmoja... :)



Eräänlaisena heräteostoksena Emotionista lähti mukaan Lumene Luminous Matt Puuteri, sillä muistin yhtäkkiä että vanha on aivan loppusuoralla. Värisävynä mulla on kultahiekka (sävy 1), eli ei mitenkään kovin tumma. Tätäkään en ihan heti käytä, kulutan vanhan ensin aivan loppuun. Tämän hintaa en muista, mutta Sokoksella tätä myydään hinnalla 10,90€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti