perjantai 4. joulukuuta 2015

Luukku 4# Joululahjatoiveita


Varmasti jokaisella on joitakin joululahjatoiveita, sitä ei voi kukaan kieltää. Joskus niiden keksiminen on vaikeampaa ja joskus helpompaa. Itse en ole mitenkään poikkeus tänäkään vuonna, vaan multakin löytyy muutama toive - niin hevospuolelta kuin ihan tavallisesta arjestakin. Tän postauksen tarkoitus onkin vähän avata mun toiveita, vaikka tiedän, ettei läheskään kaikki tule toteutumaan.

Urheiluhousut: Zalando | Bikinit: Zalando | Paita: Zalando | Neule: Zalando

Mulla on tarve ohuemmille liikuntahousuille, joissa olisi pidemmät lahkeet. Mulla ei siis ole lökäreiden ja caprimittaisten liikuntahousujen välille oikein mitään. Simppeli musta olisi aina helppo valinta, mutta toisaalta mulla on melkeenpä kaikki vaatteet mustaa tai muuten tummaa.
Bikinejäkään ei voi koskaan olla liikaa. Oon värinä ihastunu vaaleaan siniseen tai turkoosiin, joita mulla on aikaisemmin ollut kahdet vai kolmet. Tähän ottamassani mallissa on selän takana oleva ns. klipsu, joka on paljon helpompi kuin esimerkiksi tuolla niskassa oleva naru - selkään on sellaista todella vaikea solmia. Yhdet tuollaiset mulla on ollut, enkä oikein tykännyt.
Paitoja tarvitsee aina, se on fakta. Tähän valitsemani on todella simppeli, ja muutenkin pidän vaaleista paidoista - housujen kohdalla se on juurikin toisinpäin. Hihat etenkin alkukesästä melkeinpä pakolliset.
Mulla ei oo kunnon neuletakkeja varmaan ainuttakaan. Tuo on simppeli ja sininen (navy) muutenkin kuuluu yksiin lempiväreistäni - on reppua, ratsastushousua, farkkua... Yläosaa mulla ei vain taida olla lainkaan navy-värissä.

Jodhpurit: Agrimarket | Kannuskumit: Horze | Chapsit: Agrimarket
Ratsastukseen liittyviä toiveita on aika vähän tänä vuonna. Tällä hetkellä koen omaavani jo kaiken oleellisen, mutta pari juttua löysin tähän. Oon jo pidemmän aikaa kuolannut noiden jodhpurien perään. Ne ovat paljon sirommat mitä mun nykyiset, ja erityisesti pidän siitä, että tuolla takana on kantapäähän asti yltävä vetoketju. Etuosan nauhatkin ovat kivannäköiset.
Kannuskumeja oon kanssa pohtinut nyt jonkinaikaa. Ne eivät kovin kalliit edes ole, ja pitäisivät kannuksen hyvin paikallaankin. Toisaalta taas nuo mun nykyiset kannukset ovat sen verran tiukat (kestää tovi että saan ne paikalleen...) että olisiko nuo sitten aivan turhat? Toisaalta nykyiset kengät ovat myös aika leveät, joten tilanne saattaa uusien kenkien kohdalla olla aivan eri.
Mun vanhoista chapseista on toinen vetoketju rikki - nimittäin vasemman jalan chapsista meni ketjun veto-osa poikki, ja nyt siinä on pikainen viritelmä, jotta sitä pystyisi käyttämään. Nyt siis pelkään jatkuvasti, milloin se menee lopullisesti rikki. Oon nyt vuoden verran tuolla viritelmällä mennyt, joten ehkä on aika ostaa uudet. Näitä chapseja oon kuolannut yhtä pitkään kuin noita kenkiäkin ja mielestäni ne sopivatkin hyvin yhteen.

Twist Secret letittäjä: Gigantti | Mikrokuituliina: Verkkokauppa.com | GoPro HERO: Gigantti | Rahakuva: Puurchantal
Olen suoraansanottuna surkea ihminen laittamaan hiuksiani mitenkään. Yleensä ne ovat vain auki tai poninhännällä. Nyt olen innostunut tekemään jonkinlaisia nutturoita, mutta parempia varten tarvitsisin vielä pidemmät hiukset. Niinpä kun näin ensimmäisen kerran videon tästä BaBylissin letittäjästä, niin leukani loksahti pöytään. Halusin niin itselleni sen, mutta ajattelin sen olevan todella kallis. Vielä mitä - Gigantista sen saa melkeinpä naurettavan halvalla.
Kuten moni kuvaaja varmasti tietää, on kameran linssi usein likainen. Ja varmasti kaikkia ärsyttää se, kuinka puhelimen näyttö on aina täynnä sormenjälkiä. Tai tietokoneen näyttö pölyinen. Pieni, 15.5cm x 15.5cm -kokoinen mikrokuituliina on juuri näistä syistä toivelistallani.
Olen pitkään haaveillut myös GoProsta. Nyt kun silmiini osui kivan simppeli tuote vielä ihan mukavaan hintaan, niin lisäsin sen totta kai toivelistalleni. Kamera toisi aivan uudenlaisia ulottuvuuksia - myös blogin puolelle.
Ja tietenkin jokavuotuinen lahja: nimittäin raha. Raha kelpaa aina ja silloin voi ostaa niitä asioita, mitä itse haluaa.

Onko teillä samoja lahjatoiveita? Mitä teidän toiveisiinne kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti