sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Luukku 6# Elämäni aakkoset


Itsenäisyyspäivä, voisiko sitä sanoa Suomen syntymäpäiväksi? Suomihan on ollut nyt itsenäinen 98 vuotta, joten parin vuoden päästä tulee täyteen huimat 100 vuotta. Mutta nyt ei puhuta Suomesta, vaikka itsenäisyyspäivä onkin. Nyt onkin vuorossa mun aakkoset - koskien niin hevosia kuin ihan tavallista elämääni. Jätin listasta pois sellaiset kirjaimet, joilla ei ole Suomessa oikein mitään kunnon sanaa.

Alttoviulu - Soitin, jota soitin 2,5 vuotta musiikkiopistolla.
Bloggaus - Asia, josta en pystyisi ainakaan hetkeen luopumaan.
Canon EOS 1200D - Kamerani, jota käytän eniten.
Dementia - Mulla on tapana unohdella asioita, ei nyt aivan kaikkea mutta etenkin jotkin pikkujutut saattavat jäädä helposti unholaan. Ja sitten sitä "pikkujuttua" tarvitaankin heti hetken päästä...
Esteratsastus - Laji, johon painotun ainakin tällä hetkellä enemmän.

(C) Pinja N.
Facebook - Kyllä, vaikka sen suosio on ollut hiipumaan päin niin itse vietän siellä edelleen paljon aikaa. Osin siitä syystä, että siellä(kin) on kouluun liittyviä juttuja, joista on hyvä tietää.
Google - Elämää helpottava asia. Auttaa niin koulu- kuin blogijuttuihinkin ja kaikkeen siltä väliltä.
Hymiöt - Yleensä mun viesteissä on aina vähintään yksi hymiö. Useimmiten se tuppaa olemaan se itkunauruhymiö...
Ilo - Aina hyvä juttu, mutta tässä kohtaa puhun kyllä hevosesta: Ilo, entinen hoitohevoseni, on opettanut mua paljon tän harrastuksen parissa, ellei jopa eniten kaikista ♥

Ainut edes siedettävä kuva meistä - toukokuu 2015, jolloin olin moikkaamassa ponia (C) Sanni
J5 - Puhelimeni malli
Kesä - Ehdoton lempivuodenaikani.
Laskettelu - Varmaan ainut talviurheilulaji josta pidän. Harmikseni se on kallista, joten laskettelu on mulle harvinaisempaa herkkua.
Mussu - Poni, jolta on tullut tiputtua kaikista eniten kaikista ratsastamistani hevosista: jopa huimat kaksi kertaa!
Nikon Coolpix S6300 - Ensimmäinen oma kamerani, jota käytän nykyään harvemmin.
Onnistumiset - Piristävät mukavasti päivää.
Ponilaakso - Ratsastuskoulu, jolla olen käynyt tunneilla pian kaksi vuotta ja jolla olen ratsastuksellisesti kehittynyt eniten.


Ruttu - Hevonen, joka on opettanut mua etenkin esteiden parissa ihan älyttömän paljon ♥
SASKY - Koulutuskuntayhtymä, johon myös oppilaitos, jossa itse opiskelen, kuuluu.
Tortillat - Ruoka, jota voisin syödä useamminkin
Urheilu - Asia, jota voisi harrastaa paljon useamminkin... Olen nimittäin hieman sohvaperuna luonteeltani.
Valo - Asia, jota kaipaan näin joulukuussa.
WhatsApp - Todella tärkeä asia, ilman tätä jäisi kyllä monet asiat kuulematta esimerkiksi kouluun liittyen, meillä kun on niin luokan ryhmä, yrittäjyysporukan ryhmä ja kahvioporukankin ryhmä omien henkilökohtaisten ryhmien lisäksi.
Xylitol - Purkka on aina hyvää, sitä pitäisi kyllä syödä enemmänkin.
Ystävät - ♥
Ääniviestit - En laittele ääniviestejä kavereille kovin usein ja yleensä ne ovatkin lyhyitä, mutta oon monesti saanut kuulla laittavani aivan älyttömän pitkiä ja turhia äänitteitä - viimeksi pari päivää sitten! :D


Ötökät - Kuka niistä oikeasti pitää? Hyh...

1 kommentti: