lauantai 15. marraskuuta 2014

Ostoksia

Viikko sitten lauantaina käytiin koko perheen voimin Jämsässä, tarkoituksena ostaa talvikenkiä. Aikaisemmin samalla viikolla pistettiin tilausta Horzelle. Tää postaus on ensimmäinen ostosten esittely -postaus ikinä mulle, joten se saattaa näkyä kuvissa ja teksteissä.






Jämsästä, Pajalan Kengästä, tosiaan lähti mukaan karvavuoriset talvikengät. Heti kun näin nää kengät, niin halusin ne. En ees sovittanu muita kenkiä, halusin vaan nää. Väri ei oikeesti oo noin tumma, vaan on semmonen vaaleenruskea. Hinta ei ollut mikään päätä huimaava, 79 euroa.

Antakaa anteeks noi mun kädet - en oo syntyny malliks.. :D



Horzelta tilattiin mulle alennuksesta talviratsastustakki, joka on aikas muhku. Pitkään mietittiin paketin tultua, että onko se mulle liian iso, mutta päädyttiin siihen, että ei vaihdeta pienenpään. Hihoissa on heijastinnauhat, huppu on irrotettava ja taskuja vaikka muille jakaa. Testaamaan en ole vielä päässyt - kunnon pakkasia odotellessa...





Toinen Horzelta tilattu tuote pääsikin jo perjantain tunnilla testattavaksi. Kyseessä on pallopäiset kannukset, koossa 15L eli naisten 15mm. Ovat vähän vaikeat laittaa ainakin omiin kenkiini - olivat siis aika tiukat. Täytyy muistaa jättää ne aina valmiiksi noihin kenkiin niin ei tarvii tapella niitten kanssa... Näitä tuli tilattua vahingossa kahdet, joten mietinnän alla on vielä toisten tulevaisuus...




Kolmas Horzelta tilattu tuote saa olla kaapissa pidemmän aikaa: kyseessä on Horzen ratsastussukat. Sukkiahan ei voi koskaan olla liikaa, vaikka mulla ne kestääkin yleensä sen puolesta vuodesta vuoteen, riippuen sukista. Varastossa mulla on niitä aina vähintään yhdet, ja nyt jos oikein muistan niin mulla ei entuudestaan ollut sukkia kaapissa käytössä olevien lisäksi. Tän värisiä sukkia mulla ei ookaan vielä ollut..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti